#waiting for soneone who doesn’t give a shit it feels like. #annoyed #aggravated #dayoff #friends #iknowimgoingtobeletdown

#waiting for soneone who doesn’t give a shit it feels like. #annoyed #aggravated #dayoff #friends #iknowimgoingtobeletdown

#lipstick #red #rhps #rhpslips #piggys

#lipstick #red #rhps #rhpslips #piggys

#swaggyx2 #rollingrock

#swaggyx2 #rollingrock

Happy birthday @danstr420 !!! :D

Happy birthday @danstr420 !!! :D

Truing to get ready to go. Friends birthday and I have errands to do. I wosh I didnt put on eyeliner, but its too late to take it off.

Truing to get ready to go. Friends birthday and I have errands to do. I wosh I didnt put on eyeliner, but its too late to take it off.

Yeah… I was THAT person… hahaha. I love rocky so much. First time I went was 1/7/05 almost 10 years. Damn. #rockyhorror #crazedimaginations #fbf

Yeah… I was THAT person… hahaha. I love rocky so much. First time I went was 1/7/05 almost 10 years. Damn. #rockyhorror #crazedimaginations #fbf

#rockyhorror #repo @crazedimaginations #fbf when I ephod go alone from San Diego to Encinitas haha. 40 mins on the coaster and thenni had to find a way back. I cant believe my mother let me do that…

#rockyhorror #repo @crazedimaginations #fbf when I ephod go alone from San Diego to Encinitas haha. 40 mins on the coaster and thenni had to find a way back. I cant believe my mother let me do that…

My favorite birthday. I celebrated my #21stbirthday with @crazedimaginations in 2009. #rockyhorror #rhps #ptv #redhead #encinitas #lapalomatheater

My favorite birthday. I celebrated my #21stbirthday with @crazedimaginations in 2009. #rockyhorror #rhps #ptv #redhead #encinitas #lapalomatheater

That one time I met #LMFAO at #innoutburger years agooo. #fbf #tbt #piercetheveil

That one time I met #LMFAO at #innoutburger years agooo. #fbf #tbt #piercetheveil